De nieuwe eindtermen en leerplannen stellen de ontwikkeling van elke lerende centraal. Je moet dus kunnen aantonen hoe je élke individuele leerling uitdaagt. Hoe je differentieert. Hoe je feedback geeft en hoe je leereffecten meet.

Van jou wordt verwacht dat je een antwoord kunt geven op volgende vragen:

  1. Hoe ontwikkel en bewaak je de eigen kwaliteit van je vak? De werking van de vakgroep is daarbij essentieel.
  2. Hoe toon je aan in welke mate je leerlingen de eindtermen en leerplan­doelen bereiken?

Wat zijn de uitgangspunten voor de
vernieuwing van Campus Nederlands?

DE AUTEURS
Kristel Deprez
Kim Dumarey
Els Lambaerts




Sandie Van Aerde
Sofie Van Damme
Rebecca Vandenberghe


Glenn van den Buijs
Jan Vandromme
Cindy Van Vaerenbergh

Campus Nederlands wil sterk inspelen op wat van jou als leerkracht verwacht wordt. Het (leer)werkboek, Pelckmans Portaal én de handleiding reiken je tools aan om elke leerling uit te dagen. Daarnaast beschrijven we per eindterm en leerplandoel hoe je ze kunt bereiken en evalueren. 


Tom Venstermans

Over Pelckmans

Pelckmans uitgevers maakt educatieve, algemene en professioneel-wetenschappelijke uitgaven en verzorgt opleidingen. Door vernieuwing, expertise en passie voor ons vak te delen, bouwen we aan de uitgeverij van de toekomst.

Neem contact met ons op

Vul onderstaande formulier in voor meer informatie of bezoek onze website.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel dit magazine

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in publicaties

Vul een zoekterm in om op te zoeken
Vul minimaal 3 karakters in.